Siirry sisältöön

Palveluryhmien avulla puheluihin vastaaminen nopeutuu ja saavutettavuus paranee

Puhelinvaihde eli Mobiilivaihde toimii usein yrityksen asiakaspalvelun kivijalkana, joka varmistaa luotettavan, helposti saavutettavan ja tehokkaan asiakaspalvelun. Asiakaspalvelu voi kuitenkin ruuhkautua, ja on tärkeää turvata, ettei yksikään asiakas mene ohitse tai pahoita mieltään liialla jonottamisella. Mikä on palveluryhmä? ja miten se tehostaa asiakaspalvelua? Palveluryhmien avulla, puhelu voidaan ohjata samanaikaisesti useampaan numeroon tai eri vastaajille. Tavoitettavuus paranee ja asiakaspalvelu vastaa entistä nopeammin.

 

Mobiilivaihteen ominaisuutena palveluryhmä

Palveluryhmässä asiakaspalvelijoita voidaan kutsua yhden yhteisen numeron kautta. Voit rakentaa ja suunnitella puheluiden ohjauksen, esimerkiksi ohjaamalla puhelut yhtäaikaisesti kaikille ryhmässä oleville tai pisimpään vapaana olleelle henkilölle. Palveluryhmien avulla, puhelu voidaan siis ohjata samanaikaisesti useampaan numeroon tai eri vastaajille. Palveluryhmä on suosittu ominaisuus, sillä se nopeuttaa asiakaspalvelun vastaamista ja parantaa tavoitettavuutta merkittävästi. Jonot saadaan purettua nopeasti ja tehokkaasti. Asiakkaat pääsevät palveluun nopeasti ja ovat tyytyväisiä.

Palveluryhmän numeroon tulevia puheluita voidaan ohjata ja hallita älykkäästi mm. seuraavilla toiminteilla:

  • Ensisijaiselle vastaajalle ohjaus
  • Rinnakkaissoitto
  • Käyttäjän taitoihin ja läsnäolotietoon perustuva puhelunohjaus
  • Rauhoitusaika
  • Palveluryhmien reaaliaikaiset tilannetiedot (asiakaspalvelijoiden lukumäärä, jonotieto, pisin jonotusaika)
  • Palvelukohtaiset tervehdykset
  • Jonoviestit
  • Aukiolotiedotteet
  • Takaisinsoitto
  • Ryhmäloki (vastaamattomien puhelujen hallinta)

Muistathan: Kun asiakas saa erityisen hyvää ja nopeaa palvelua, hän suosittelee todennäköisemmin yritystänne muillekin.

Varaa tästä aika ilmaiseen kartoitukseen – katsotaan yhdessä, miten voisimme auttaa sinun yritystäsi kehittämään ja pantamaan asiakaspalvelua!

 

Puhelinpalvelu on edelleen suosituinta asiakaspalvelua

Erotu kilpailijoista, tarjoten nopeampaa ja parempaa palvelua. Jokainen moderni ja tulosta tavoitteleva yritys tai yhteisö panostaa tänä päivänä asiakaspalveluun ja monikanavaisuuteen, sekä erityisesti asiakaskokemuksen kehittämiseen. Asiakkaat kaipaavat ja arvostavat helposti toimivaa, selkeätä ja tehokasta, nopeaa asiakaspalvelua, jonka kautta saada ratkaisuja ja vastauksia ongelmaan kuin ongelmaan. Puhelin on edelleen suosituin ja toivotuin kanava olla yhteydessä yritykseen.

Mobiilivaihde, ratkaisu tähän ongelmaan on varsin yksinkertainen ja yllättävän edullinen. Mobiilivaihteella on kokonaisvaltainen asiakaspalvelun ja kokemuksen rakentaja, joka on helppokäyttöinen, selkeä ja edullinen ratkaisu varmistamaan, ettei yhtäkään potentiaalista asiakasta menetetä.

  • Edullinen, helppokäyttöinen ja Tehokas!
  • Ei laiteinvestointeja
  • Tyytyväinen asiakas

Länsilinkin Helppo mobiilivaihde on suosittu ja taatusti asiakasystävällinen ratkaisu! 

 

Mobiilivaihde on yrityksen asiakaspalvelun selkäranka, joka ohjaa ja tiedottaa nopeasti ja vaivattomasti.

Mikä on Mobiilivaihde? Mobiilivaihteen avulla puhelut ohjautuvat aina suoraan halutuille henkilöille, asiakkaita voidaan suoraan informoida tiedotteilla, kuten ohjata kotisivuille hakemaan ja saamaan tietoa tai luomaan yhteydenotto. Miten paljon säästyykään työaikaa turhan yhdistämisen ja vastailun sijaan. Työn tehostaminen säästää aikaa ja luo monenlaisia kustannussäästöjä, sekä ennen kaikkea parantaa yrityksen asiakaspalvelun kokemusta, saavutettavuutta. Tyytyväinen asiakas on yrityksen paras onnistuminen, joka lisää kauppaa ja hyödyttää molempia osapuolia.

Näin Mobiilivaihde helpottaa yritysarkea;

  • Palvele asiakaita nopeammin ja tehokkaammin
  • Ohjaa ja tiedota, kerää dataa asiakkaista ja kehitä raportoinnin avulla asiakaspalvelua
  • Monipuoliset lisäominaisuudet, kuten takaisinsoittojärjestelmä, CRM-integraatio tai raportointi
  • Erotu kilpailijoista paremmalla palvelulla ja saavutettavuudella

Varaa tästä aika ilmaiseen kartoitukseen – katsotaan yhdessä, miten voisimme auttaa sinun yritystäsi parantamaan asiakaspalvelua!