Tiedote: Länsilinkki Oy ja Kiekko-Espoo aloittavat yhteistyön

Länsilinkki Oy ja Kiekko-Espoo aloittavat yhteistyön. Länsilinkki Oy toimii kaudella 2022–2023 Kiekko-Espoon yhtenä pääyhteistyökumppaneista.
Länsilinkillä on myös oma kummipelaaja Erno Hopponen, joka viestii ja välittää yhteistyöstä ja arjestaan sosiaalisen median kanavillaan.

Kiekko-Espoo on tunnettu ja perinteikäs jääkiekkoseura, jonka kotiottelut pelataan Espoon Metro Areenalla. Länsilinkin tavoitteena on kasvattaa yrityksen näkyvyyttä niin pääkaupun-kiseudulla, kuin muuallakin Suomessa. Yhteistyö tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia, saada näkyvyyttä ja kontaktoitua yritysten kanssa.

Yhteistyö Kiekko-Espoon kanssa tulee olemaan luontevaa, sillä ”Molempia yhdistää vahva voitontahto ja vahvat tavoitteet nousta oman lajinsa mestariksi ja oman alansa Liigaan.” Länsilinkki Oy:n toimitusjohtaja Marko Mäkinen sanoo.
”Myös Toimistomme on muuttanut Espooseen ja odotamme innolla, että saamme tutustua paikallisiin yrityksiin ja yrittäjiin.” Marko Mäkinen, Länsilinkki Oy:n toimitusjohtaja.

”Arvostamme erittäin suuresti kaikkia meidän kumppaneitamme ja olemme kiitollisia, että yhteistyö Länsilinkki Oy:n kanssa alkaa. Tarinassamme mukana olevat kumppanit mahdol-listavat sen, mitä olemme Espoolaisen kiekon eteen tekemässä. Haluamme edetä seurana kohti Suomen korkeinta sarjatasoa ja Länsilinkki Oy on mukana toteuttamassa tätä kehi-tystä”, sanoo Kiekko-Espoo Oy:n operatiivinen johtaja Antti Manninen.

Lisätietoja:

Marko Mäkinen, Toimitusjohtaja,