Siirry sisältöön

Takaisinsoittopalvelu parantaa asiakastyytyväisyyttä

Kun yritys ei vastaa ja asiakas joutuu jonottamaan kohtuuttoman kauan, on syytä miettiä vaihtoehtoja perinteiselle jonottamiselle. Asiakas haluaa tietoa ja palvelua nopeasti. Takaisinsoitto tarjoaa mahdollisuuden sopia tarkempi ajankohta saada palvelua ja samalla yritys säästää optimoimalla resursseja, kun osan puheluista voi ohjata rauhallisempaan ajankohtaan, takaisinsoitettavaksi. Asiakas arvostaa, kun häntä ohjataan ja tiedotetaan, miten palveluprosessi etenee. Mitä takaisinsoitto tarkoittaa? miten palvelu toimii? mitä etua takaisinsoitosta on? Vastaamme näihin kysymyksiin ja annamme vinkit, joiden avulla tehostaa ja nostaa asiakaspalvelu uudelle tasolle.

 

Takaisinsoitto on tehokasta resurssien optimointia

Jokainen moderni ja tulosta tavoitteleva yritys tai yhteisö panostaa tänä päivänä asiakaspalveluun ja monikanavaisuuteen, sekä erityisesti asiakaskokemuksen kehittämiseen. Asiakkaat kaipaavat ja arvostavat helposti toimivaa, selkeätä ja tehokasta, nopeaa asiakaspalvelua, jonka kautta saada ratkaisuja ja vastauksia ongelmaan kuin ongelmaan. Puhelin on edelleen suosituin ja toivotuin kanava olla yhteydessä yritykseen. Takaisinsoitto poistaa jonottamisen, ja sitouttaa yhteyttä ottavan asiakkaan.

Takaisinsoiton edut yritykselle ja asiakkaalle;

  • Nopea vastaus ja tieto takaisinsoiton ajankohdasta asiakkaalle
  • Helppo ja selkeä toiminto
  • Optimoi yrityksen resursseja, auttaa asiakaspalvelua optimoimaan ajankäyttöä.

Länsilinkin Helppo mobiilivaihde on suosittu ja taatusti asiakasystävällinen ratkaisu, joka sisältää myös kehittyneen takaisinsoiton! 

 

Miten palvelu käytännössä toimii?

Toimiva ja tehokas asiakaspalvelu tuo asiakkaalle vastauksia nopeasti ja tyytyväinen asiakas on yksi parhaista markkinoijista yritykselle. Siksi on tärkeää, että asiakasta tiedotetaan palvelutilanteen aikana, kuten milloin takaisinsoittaja soittaa takaisin. Asiakas soittaa yrityksen numeroon, jossa palvelu ohjaa asiakasta jättämään puhelinnumeronsa. Mikäli asiakas haluaa, voi hän jättää myös ääniviestin. Palvelulle on määritelty tietty ajankohta, joka kerrotaan asiakkaalle. Asiakas saa selkeän ajankohdan ja informaation, miten tilanne etenee ja milloin häneen ollaan yhteydessä.

Miten palvelu toimii;

  • Asiakas soittaa ja palvelu ohjaa soittajaa jättämään puhelinnumeronsa
  • Soittaja voi halutessaan jättää myös ääniviestin
  • palvelu määrittää takaisinsoiton ajankohdan, yrityksen oman tilanteen mukaan ja toiminnan mukaan.
  • Soittajalle kerrotaan takaisinsoiton ajankohta.

 

Muistathan: Kun asiakas saa erityisen hyvää ja nopeaa palvelua, hän suosittelee todennäköisemmin yritystänne muillekin.

 

Länsilinkin kehittynyt takaisinsoittopalvelu

Takaisinsoittopalvelu on yksi Dstny-vaihderatkaisumme toiminnoista, ja se on kehitetty helppokäyttöiseksi, tehokkaaksi ja asiakasystävälliseksi. Asiakkaat arvostavat nopeaa, yksinkertaista ja selkeää palvelua, joka huomioi henkilön ja tarjoaa tälle kaiken tarvittavan tuen ja avun, tilanteesta riippumatta. Takaisinsoittopalvelu on yksi suosituimmista toiminnoistamme, sillä se auttaa asiakaspalvelua tasapainottamaan ruuhkahuippuja ja palvelee asiakasta nopeasti.

Länsilinkin takaisinsoittopalvelu;

  • helppokäyttöinen ja varmatoiminen ratkaisu
  • tasapainottaa asiakaspalvelua
  • ei ohimeneviä liidejä
  • takaisinsoittopalvelu asennettavissa myös nettisivuille

 

Länsilinkin Mobiilivaihde tarjoaa suuren joukon mahdollisuuksia asiakaspalveluun, kuten tehokkaaseen ohjaukseen ja tiedottamiseen.

Vaihteen avulla puhelut ohjautuvat aina suoraan halutuille henkilöille, asiakkaita voidaan suoraan informoida tiedotteilla, kuten ohjata kotisivuille hakemaan ja saamaan tietoa tai luomaan yhteydenotto. Miten paljon säästyykään työaikaa turhan yhdistämisen ja vastailun sijaan. Työn tehostaminen säästää aikaa ja luo monenlaisia kustannussäästöjä, sekä ennen kaikkea parantaa yrityksen asiakaspalvelun kokemusta, saavutettavuutta. Tyytyväinen asiakas on yrityksen paras saavutus ja tavoite, joka lisää kauppaa ja hyödyttää molempia osapuolia.

Länsilinkin mobiilivaihde rakennetaan aina yrityksen tarpeiden mukaan, ja meillä onkin suuri joukko lisäosia ja palasia, joista valitaan juuri toimivimmat ratkaisut yrityksesi myynnin ja arjen tehostamiseen.

  • Kasvattaa myyntiä ja nostaa asiakaspalvelun tasoa, ei ohimeneviä liidejä
  • Maksat vain niistä ominaisuuksista jotka oikeasti tarvitset
  • Ei määräaikaisuuksia
  • Monipuoliset lisäominaisuudet, kuten takaisinsoittojärjestelmä, CRM-integraatio tai raportointi

 

Varaa tästä aika ilmaiseen kartoitukseen - katsotaan miten voisimme auttaa sinun yritystäsi parantamaan asiakaspalvelua!