”Olemme liian pieni yritys vaihteelle”. Mobiilivaihde saattaa kuulostaa isolta, monimutkaiselta ja...
Wallboardilla näet reaaliajassa, mitä asiakaspalvelussasi tapahtuu
Jotta asiakaspalvelun korkea laatu ja käsittelynopeus saadaan pidettyä yllä, on tärkeää seurata asiakaspalvelutilannetta reaaliajassa. Mitä asiakaspalvelussa tapahtuu? Syntyykö liikaa jonoja? Asiakaspalvelu ja sen nopeus vaikuttavat merkittävästi asiakkaiden kokemaan asiakaskokemukseen. Huonoon asiakaskokemukseen tyytymättömät asiakkaat ottavat yhteyttä kilpailijaan ja menevät sinne, missä heitä palvellaan. Wallboard auttaa pitämään jonot lyhyinä ja asiakaspalvelun tehokkaana. Mikä on Wallboard? Wallboard on taulu, joka näyttää asiakaspalvelun tilanteen reaaliajassa. Sen avulla voit helposti lisätä asiakaspalvelun resursseja sekä kehittää toimintaa.
Mikä on Wallboard? ja mitä sillä tehdään?
Wallboard näyttää reaaliaikaisesti vastausryhmien jonotilanteen. Wallboardista näet esimerkiksi, kuinka monta asiakaskaspalvelijaa on kirjautunut sisään, ketkä asiakaspalvelijat ovat käytettävissä? Kuinka monta puhelua on käynnissä ja kuinka monta vastaamatonta puhelua on listalla? Myyntipäällikölle voidaan näyttää, kuinka monta puhelua myyjät ovat soittaneet, Tukipäällikölle kuinka monta tukipyyntöä on hoidettu ja kauanko niiden hoitaminen kesti.
Wallboard-ratkaisuja käytetään esimerkiksi pk-yritysten asiakaspalvelun päivittäisessä seurannassa, kuten callcentereissä. Sen näytön sisältöä ja rakennetta käyttäjä voi käyttäjä helposti itse muokata.
Wallboardilla voit seurata:
Reaaliaikainen näyttö:
- Montako puhelua on jonossa odottamassa vastaamista.
- Montako agenttia on ryhmässä sisään kirjautuneena.
- Montako agenttia on vapaana ottamaan vastaan puheluita.
Statistiikkaa: - Puheluita yhteensä viimeisen 12 h aikana.
- Vastattuja puheluita yhteensä viimeisen 12 h aikana.
- Vastaamattomien puheluiden kokonaismäärä viimeisen 12 h aikana.
- Viimeisimmän puhelun jonotusaika (tässä ryhmässä).
- Keskimääräinen jonotusaika viimeisen 12 h aikana. Keskimääräinen vastatun puhelun kesto viimeisen 12 h aikana.
- Välitettyjä puheluita yhteensä viimeisen 12 h aikana.
- Näyttää Vastatut, Vastaamattomat ja Puheluita yhteensä -määrät viimeisen 12 h ajalta. Pylväs- tai ympyrädiagrammi, taulukkonäkymä.
Länsilinkin Helppo mobiilivaihde on suosittu ja taatusti asiakasystävällinen ratkaisu!
Mihin yritykset käyttävät Wallboardia?
Wallboard on loistava työkalu callcenter supervisorille, asiakaspalveluvastaavalle tai esihenkilöille sekä myös asiakaspalvelujoille. Asiakaspalvelun johtaja voi seurata oman ryhmänsä ja alaistensa asiakaspalvelun tilannetta, vaikka oman tietokoneensa näytöltä.
Wallboard auttaa yrityksen johtoa seuraamaan asiakaspalvelua ja myös kehittämään sitä, perustuen reaaliaikaiseen tietoon ja kokemukseen. Jos esimerkiksi perjantaisin iltapäivällä kertyy jatkuvasti ruuhkaa, voidaan siihen lisätä työvuoroja tai tehdä puheluille ylivuotoja ja siirtoja, jolla niitä ohjataan laajemmalle porukalle vastattavaksi.
Jos asiakaspalvelun työntekijät ja tiimi työskentelevät vaikkapa avokonttorissa, heillä voi olla isompi näyttö seinällä (Wallboard), josta he voivat seurata jonojen ja muiden asiakaspalvelijoiden tilannetta. Dstny-Mobiilivaihteen Wallboardin avulla, järjestelmästä saadaan myös ulos yllä mainittuja ryhmän puheluiden raportointi tietoja.
Wallboardin etuja yritykselle:
- Kaikki tieto asiakaspalvelusta yhdellä ruudulla
- Puheluiden reaaliaikainen seuranta
- Asiakaspalvelijoiden kohdennus ja resursointi oikein
- Raportointi ja seuranta, jolla kehittää toimintaa
Muistathan: Kun asiakas saa erityisen hyvää ja nopeaa palvelua, hän suosittelee todennäköisemmin yritystänne muillekin. Tutustu valikoimaamme kotisivuillamme.
Miten Wallboard toimii?
Wallboardia käytetään selaimella olevalla sivustolla, jonne kirjaudutaan omilla vaihdetunnuksilla. Wallboardia voit siis sujuvasti käyttää juuri sillä laitteella, mikä itsellesi sopii parhaiten, oli sitten kyseessä PC, Mac, Android tai iPhone. Näkymän voi valita 17 eri vaihtoehdosta ja vakiosuunnittelusta voit valita asettelun vaikkapa kahdelle eri näytölle tai isolle taululle. Wallboard Plussan avulla, voidaan tuottaa näkymän jopa 10 eri näytölle.
Wallboard on kehitetty helppokäyttöiseksi ja käyttäjäystävälliseksi. Valitset klikkaamalla ne toiminnot ja asiat, joita haluat seurata ja analysoida. Voit helposti muuttaa, poistaa tai lisätä mittareita, joita seuraat.
Wallboard Plus hälyttää, kun palveluntaso laskee tai vastaamattomat puhelut kasvavat liian suuriksi. Voit helpottaa järjestelmänvalvojien työtä valitsemalla ”Aseta avainluvut ja tavoitteet” valitessasi kevyitä Wallboardin edistyneempi versio, Wallboard Plus. Automaattiset hälytykset lähetetään sitten, jos palvelutaso poikkeaa. Ilmoitukset voidaan vastaanottaa myös tekstiviestillä ja sähköpostilla.
Muistathan: Toimiva puhelinpalvelu on edullisin ja helpoin tapa parantaa asiakastyytyväisyyttä. Hyvä palvelu on pieniä tekoja, joilla on suuri kokonaisvaikutus. Panosta palveluun!
Palvele DSTNY-mobiilivaihdepalvelulla ja seuraa asiakaspalvelun tilaa reaaliajassa Wallboardilla.
Vaihdepalvelun avulla palvelet, ohjaat ja tiedotat asiakasta, kellonajasta riippumatta. Puhelut ohjautuvat suoraan halutuille henkilöille. Asiakkaita voidaan informoida tiedotteilla, kuten ohjata kotisivuille hakemaan tietoa tai luomaan yhteydenotto. Mobiilivaihde mahdollistaa monia toimintoja, kuten IVR-valikon, jonka avulla asiakas ohjaa itse itsensä halutun palvelun äärelle (Paina 1, laskutus, paina 2 myynti jne.). Asiakaspalvelun optimointi säästää aikaa ja luo monenlaisia kustannussäästöjä, sekä parantaa yrityksen asiakaskokemusta ja saavutettavuutta. Tyytyväinen asiakas on yrityksen paras saavutus ja tavoite, joka lisää kauppaa ja hyödyttää molempia osapuolia.
Mobiilivaihde eli vaihdepalvelu, skaalautuu helposti liiketoiminnan kasvaessa, ja se voidaan rakentaa myös mikroyrityksen tarpeiden mukaan. Asiakaspalvelu on yrityksen näkyvin kosketuspinta asiakkaalle. Moni mikroyritys kokee kuitenkin asiakaspalvelun viestintäratkaisut, kuten vaihdepalvelut kalliina ja liian raskaana järjestelmänä, yrityksen kokoon nähden. Moderni mobiilivaihde mahtuu kuitenkin taskuun’, eikä vaadi laiteinvestointeja.
Länsilinkin mobiilivaihde rakennetaan aina yrityksen tarpeiden mukaan, ja meillä on suuri joukko myös lisäosia, joista valita toimivimmat ratkaisut yrityksesi myynnin ja arjen tehostamiseen.
Miksi valita DSTNY-vaihdepalvelu?
- Euroopan suosituin ja kehittynein vaihdepalvelu DSTNY.
- Helppo käyttäjäkokemus, monipuoliset toiminnot ja lisäosat
- Maksat vain niistä ominaisuuksista, jotka oikeasti tarvitset
- Ei määräaikaisuuksia
- Laajat lisäosat, kuten takaisinsoittojärjestelmä, CRM-integraatio tai raportointi
Varaa tästä aika ilmaiseen kartoitukseen – katsotaan, miten voisimme auttaa sinun yritystäsi parantamaan asiakaspalvelua!