”Olemme liian pieni yritys vaihteelle”. Mobiilivaihde saattaa kuulostaa isolta, monimutkaiselta ja...
Miksi valita Mobiilivaihde?
Mobiilivaihde yhdistää ja rakentaa sillan asiakkaan ja yrityksen välille. Mobiilivaihde automatisoi asiakaspalvelua, tarjoten lukemattoman määrän mahdollisuuksia, kuten esimerkiksi tiedotteet, puheluiden äänittämisen, datankeruun asiakkaiden liikkeistä sekä integraatiot. Asiakkaat kaipaavat nopeaa ja sujuvaa palvelua. Puhelimella tapahtuva palvelu onkin tutkitusti helpoin tapa kasvattaa asiakaskokemusta. Mobiilivaihde eli yrityspuhelinjärjestelmä on suunniteltu virtaviivaistamaan viestintää ammattiympäristössä. IP-teknologia on mahdollistanut edistyneempien ominaisuuksien sisällyttämisen näihin järjestelmiin, kuten puheluiden hallintaan ja nykyaikaisiin viestintäratkaisuihin. Vaihdepalvelu parantaa huomattavasti tehokkuutta ja saavutettavuutta niin isoissa kuin pienissäkin yrityksissä.
Moderni Mobiilivaihde
Vaihderatkaisut- ja järjestelmät ovat kehittyneet lyhyessä ajassa paljon. Moderni vaihderatkaisu toimii kätevästi omalla puhelimella ja kulkee mukana missä vain. Vaihdepalvelua voi käyttää itsesopivalla alustalla, oli se sitten läppäri, pöytäkone tai älypuhelin. Pilvipalvelupohjaisuus mahdollistaa myös laiteriippumattomuuden, jolloin yritysten ei tarvitse tehdä turhia laitehankintoja, kun vaihdetta voidaan käyttää olemassa olevilla laitteilla.
Moderni Mobiilivaihde automatisoi asiakaspalvelua monin tavoin. Esimerkiksi IVR-valikon avulla asiakas voi itse valita tiensä eteenpäin valitsemalla vaikkapa ”paina 1, laskutus”. Yritykset voivat hallita puheluita paljon tehokkaammin online-vaihdevaihtoehtojen, automaattisten puhelinpalvelijoiden, soitonsiirtosääntöjen ja edistyneiden jonostrategioiden avulla. Nykyaikaisten järjestelmien avulla esihenkilöt voivat myös nauhoittaa puheluita, kuunnella puheluita tai ottaa vastaan koulutusta. Myös dataa voidaan kerätä helpommin ja raportteja hyödyntää toiminnan kehittämiseksi.
Yritysten puhelinjärjestelmät ovat kehittyneet keskeisistä puhelinjärjestelmistä pilvipohjaisiin yksityisiin puhelinvaihteisiin (PBX). Vaikka yritysten puhelinjärjestelmät ovat muuttuneet ja kehittyneet ajan myötä, yksi ensimmäisistä suurista edistysaskeleista oli käyttäjien mahdollisuus muodostaa yhteys muihin pöytäpuhelimiin ilman, että heidän tarvitsee luottaa operaattoriin tai vaihteeseen. PBX-järjestelmät voivat nyt yhdistää nykyaikaiset SIP (session Initiation Protocol) ja IP-puhelimet, jotka tunnetaan myös nimellä VoIP-järjestelmät.
Moderni Mobiilivaihde on tarjoaa kehittyneet ominaisuudet, tarjoten aivan uudenlaisia mahdollisuuksia, entiseen verrattuna. Asiakaspalvelu, yhteistyö ja etätyö sujuvat nyt helpommin ja tehokkaammin yhtenäisen viestinnän ja huipputeknologian, kuten videoneuvottelujen ja integraatioiden ansiosta.
Lue lisää Vaihdepalvelun eduista ja tutustu myös Dstny-mobiilivaihteeseen.
Mitä ovat erityyppiset toimistopuhelinjärjestelmätekniikat ja niiden edut?
Monet nykyaikaiset toimistopuhelinjärjestelmät käyttävät IP- (Internet Protocol) -viestintää, joka perustuu lähiverkkoon tai nopeaan Internet-yhteyteen. Tämän ansiosta sekä isot että pienet yritykset voivat käyttää olemassa olevia puhelin- tai verkkojohtoja.
VoIP-järjestelmä, joka käyttää SIP/VoIP-puhelimia, voi muodostaa yhteyden PBX-palvelimeen Internetin kautta, mikä tarjoaa enemmän puhelimen käyttömahdollisuuksia.
- Softphonet ovat ohjelmistopohjaisia puhelimia, jotka toimivat ohjelmina tietokoneella.
- Verkkopuhelimet ovat samanlaisia kuin ohjelmistopuhelimet, mutta ne ovat käytettävissä verkkoselaimen kautta suojatuilla tunnistetiedoilla.
- Henkilökohtaisen älypuhelimen Mobile PBX voi tarjota pääsyn yrityksen puhelinnumeroon ja antaa käyttäjille mahdollisuuden käyttää vastaajaa, soittaa ja vastaanottaa puheluita jne.
Nykypäivän vaihderatkaisut mahdollistavat paremman asiakaspalvelun ja tehokkaamman yhteistyön työntekijöiden välillä.
- Kustannussäästöt: Vanhemmissa vaihdejärjestelmissä on vähemmän ominaisuuksia; niillä on usein korkeampi hintalappu ylläpitoon ja kuukausittaisiin puhelinlaskuihin.
- Helpompi huoltaa: Nykyaikainen vaihdejärjestelmä Internet-yhteydellä voi hyödyntää olemassa olevaa puhelinyhteyttä. Järjestelmän ylläpito suoritetaan pääosin mobiilisovelluksen tai ohjelmistorajapinnan kautta. Käyttäjät voivat lisätä toisen puhelinlinjan muutamassa minuutissa pienellä vaivalla.
- Yhdistä Internetin kautta: Internet-yhteyden avulla yritykset voivat käyttää vaihdejärjestelmäänsä mistä tahansa, mikä helpottaa useiden toimistojen yhdistämistä.
- Liikkuvuus ja etätyö: Käyttäjät voivat hallita viestintää verkkoselaimen tai älypuhelimen avulla. Käyttäjät voivat soittaa kollegansa alaliittymään, vastata saapuviin puheluihin tai soittaa ulkoisiin numeroihin verkko- tai mobiilisovelluksesta. Soittajan tunnistusta, soitonsiirtoa ja puhelunsiirtoa voidaan hallita sovelluksesta.
- Helppo laajentaa: Mobiilivaihdejärjestelmä on myös laajennettavissa. Voit helposti lisätä uuden laajennuksen määrittämällä käyttäjän verkossa ja asentamalla sovelluksen matkapuhelimeen.
- Call Centerin ominaisuudet: Nykyään järjestelmät eivät enää ole riippuvaisia manuaalisista vaihteista. Yritykset voivat hallita puheluita paljon tehokkaammin online-vaihdevaihtoehtojen, automaattisten puhelinpalvelijoiden, soitonsiirtosääntöjen ja edistyneiden jonostrategioiden avulla. Nykyaikaisten järjestelmien avulla esihenkilöt voivat myös nauhoittaa puheluita, kuunnella puheluita tai ottaa vastaan koulutusta.
- Moderni yritysviestintä: Monet ammattilaiset ja asiakkaat käyttävät tavallisten puheluiden lisäksi videopuheluita, verkkoneuvotteluja, pikaviestintää ja sosiaalista mediaa. Vaihdejärjestelmät ovat laajentuneet sisältämään työkaluja kaikille näille kanaville.
- Integrointi muihin ohjelmistoihin: Kun pilvilaskenta yleistyy liike-elämässä, ohjelmistoa suunnitellaan integroitavaksi alustojen, kuten CRM:ien, kanssa. Näin yritykset voivat hallita yhteystietojaan ja tietojaan keskitetyssä paikassa.
Mikä on Dstny-Mobiilivaihde?
Mobiilivaihdepalveluja on tarjolla Suomessa muutamia, mutta kukaan ei tarjoa niin kansainvälisesti suosittua ja korkeatasoista vaihdepalvelua, kuin Dstny.
Belgialaislähtöinen Dstny on tarjonnut suojattuja pilvipalveluita kommunikointiin B2B-markkinoille jo vuodesta 2008 alkaen. Yhdistymällä useamman toimijan kanssa, Dstny on kasvanut Euroopan suosituimmaksi vaihdepalveluksi, jonka palveluita käyttää Euroopassa jo yli 20 000 asiakasta. Dstny-vaihdepalvelu pohjautuu Euroopan johtavaan Telepo-
Dstny-Mobiilivaihde tarjoaa erittäin kehittyneen ja monipuolisen vaihdepalvelun, jonka käyttäjäkokemus on hiottu mahdollisimman sujuvaksi ja helpoksi. Dstny-Mobiilivaihde tarjoaa vaihteen perusominaisuudet, joilla sujuvoittaa yritysarkea, kuten tiedotteet sekä niiden robottiäänityksen (Kirjoita tiedote ja Dstny muuttaa sen ääneksi), läsnäolotilat, palveluryhmät joilla yksikään puhelu ei mene ohi. Yritykset voivat hallita puheluita paljon tehokkaammin online-vaihdevaihtoehtojen, automaattisten puhelinpalvelijoiden, soitonsiirtojen ja edistyneiden jonostrategioiden avulla.
Perusominaisuuksien lisäksi Dstny tarjoaa laajat integraatiot (Teams ym.) ja lisäpalvelut, joilla tallentaa puheluita ja dataa, jonka avulla seurata ja kehittää toimintaa.
Dstny-Mobiilivaihde
- Euroopan suosituin vaihdepalvelu
- Palvele, seuraa, kehitä, optimoi, tallenna, kerää ja hyödynnä dataa, integroi
- Kattavat perusominaisuudet + monipuoliset lisäosat
- Ei laiteinvestointeja, käytä nykyisillä laitteillasi
- Laajat integraatiot
Varaa maksuton henkilökohtainen esittely Dstny-mobiilivaihteesta täyttämällä Ota yhteyttä.
Miksi valita Länsilinkin Dstny-Mobiilivaihde?
- Kustannustehokas: Voit määrittää mobiilikytkimen käyttäjille, jotka käyttävät sitä aktiivisesti.
- Laiteriippumaton: Voit käyttää haluttua päätelaitetta kytkentäratkaisussamme. Laitteet voivat olla mm. mobiilisovellus tai tietokoneen työpöytäsovellus. Palveluun voidaan liittää myös IP- ja DECT-puhelimia.
- Ei laiteinvestointeja: Dstny-Mobiilivaihde on pilvipalvelu, joka eliminoi fyysisten kytkentälaitteiden tarpeen. Voit vain päättää, mitkä päätelaitteet haluat käsitellä puheliikennettä - me hoidamme loput.
- Ei määräaikaisuutta: Meillä et sitoudu määräaikaan. Uskomme, että joustavuus on parempi asiakastyytyväisyyden ylläpitäjä kuin määräaikaiset sopimukset.
- Räätälöinti ja helppo skaalautuvuus: Voit valita yrityksesi työntekijöille erilaisia profiileja, joten maksat vain tarvitsemistasi ominaisuuksista. Palvelumme avulla voit helposti muokata vaihteen ominaisuuksia.
Yrityksesi kasvaessa tarve kehittyneemmille ja helposti skaalautuville tietoliikennejärjestelmille kasvaa. Länsilinkin Dstny-Mobiilivaihde on erinomainen valinta yrityksille, jotka tarvitsevat vankan ja monipuolisen puhelinvaihteen. Mitä vielä odotat?
Ota yhteyttä jo tänään, niin kerromme lisää miten voimme auttaa yritystäsi!